Kjære kunde!

Vi jobber nå med å få igang en nettbutikk. I mellomtiden kan du jo ta en titt på noen av varene våre. Se også matbloggen http://www.indiskmatkurs.blogspot.com/ Vi sees!
Hilsen Bente

onsdag 22. september 2010

Bli med på en spennende reise til India 23.9-7.10.2010


Hallo alle mine skjønne venner og kunder i Bente's lille India. Nå er tiden kommet til en aldri så liten reise til India igjen. Jippi! Og jeg inviterer DEG til å bli med meg gjennom denne bloggen.

Hva skal vi gjøre der da? Handle varer selvfølgelig, og forhåpentlig dem sendt hjem til Norge i en kontainer. Da skal vi shoppe i Delhi i noen av de minste butikkene dere kanskje har sett, hvis dere klarer å øye på dem da i alt virrvaret av mennesker, dyr og varer som snigler seg frem i de små skitne gatene. Men spennende er det.

Håper du har lyst til å følge med, ettersom jeg kommer til å trenge hjelp til å vite hva jeg skal handle. Vi skal også kjøre tog i 3 klasse til ørkenstaten Jodphur hvor de lager de flotteste møbler og tradisjonsrike veggtepper og sengetepper. Og så skal vi besøke andre steder som jeg faktisk ikke har vært i før, men hvor jeg har hørt at de lager mye fint.

Blir du med eller?

1 kommentar:

Unknown sa...

Ja, dette blir spennende Bente. Gleder meg til å se hva du kommer hjem med. God tur. Jeg er med.

Hilsen mamma