Kjære kunde!

Vi jobber nå med å få igang en nettbutikk. I mellomtiden kan du jo ta en titt på noen av varene våre. Se også matbloggen http://www.indiskmatkurs.blogspot.com/ Vi sees!
Hilsen Bente

fredag 24. september 2010

Første dag i Delhi

Hallo hallo! Håper du har det fint der hjemme, og koser deg med familie og venner. Jeg har sovet kjempegodt, og ble våknet med er herlig servert kopp med tjaj på et fat. Deilig å være tilbake i India. Etter en god frokost, så tok vi turen til butikkene som selger rustfritt stål. Jyothi måtte koke middagen først ettersom de ikke liker å spise ute. Min ble medbrakt i bilen ettersom jeg ikke klarte å trøkke ned en middag med kylling og ris og en herlig blanding av kokosnøtt og bønner etter å først akkurat ha spist frokosten.

Her får vi noen gode råd på veien- Denne papirplansje henger på veggen hos mine venner, noe som er veldig typisk her. Måtte bare ta bilder av noen gode råd før vi gikk ut .... for å handle

Vi skal til butikker som selger rustfritt stål saker, til kjøkkenet. Har tatt bilder av et lite utvalg av hva jeg tenker på å ta med meg hjem og vil VELDIG gjerne ha noen tilbakemeldinger fra deg om du synes det er vel verdt å satse på noen av disse varene:

Krydderbokser med vindu




Termoboks som holder maten varm i flere timer



Matboks med en søt liten boks oppi


Ståltallerken med en rose






Søte salt og pepperbøsser i keramikk





Fargede stålglass til barn med en innebygd bjelle i bunnen






Stilig dobbel stålbelagt serveringsskål med lokk




Designerskål til frukt etc




Kul termoflaske som holder varmt i 18 timer, holder kalt, og som tåler å bli
slått i sementgulvet. Innehaveren 'banget' den i steinbenken for å vise hvor
solid den var. Finnes i flere størrelser og farger







Boks








2 kommentarer:

Anonym sa...

Termosen och lådan gillar jag skarpt! / Åsa

Unknown sa...

termosen og termoskålen ser bra ut samt krydderboksen med vindu. noen stålglass til barn kan også være bra å få med.