Kjære kunde!

Vi jobber nå med å få igang en nettbutikk. I mellomtiden kan du jo ta en titt på noen av varene våre. Se også matbloggen http://www.indiskmatkurs.blogspot.com/ Vi sees!
Hilsen Bente

torsdag 23. september 2010

Ja, så var vi endelig i gang!



Endelig på vei til India. Turen begynte med to timers søvn etter at pakkingen var unnagjrt, og vi kjøre fra egilstad kl 03:30 på morgenen. Min vanlige mobil fant jeg ikke i hele går, så jeg måtte ta med min Iphone, som jeg fant ut at jeg ikke hadde pin koden til da jeg var på Kjevik. Ok, to uker i India uten tlf, det blir gøy.




Vi kom veldig tidlig, men jeg fikk fort beskjed om at flyet var overbooket så de hadde fått meg over på et annet fly, noe som jeg ikke ble veldig begeistret over....måtte vente for å se først om alle kom, til slutt kom de sise passasjerer, MEN forsent til innsjekking og da ble jeg tilbaketildelt min plass med KLM, og måtte løpe til gaten, noe som jeg for øvrig er veldig vant til.....å løpe til flyene




Endelig ombord traff jeg en kjekk kjent herremann fra Lyngdal som skulle på noe kurs/møtegreier i Italia, så jeg måtte jo ha et bilde av meg og en av de kjente personlighetene i Lyngdal. Vi hadde en veldig hyggelig prat om forretningene våre, gode bøker og flotte reiser i en spennende verden. Håper de får en god tur videre. Han var sammen med en anne kollega.
Så sitter jeg her da og venter på neste fly, måtte gå i milevis for å finne et sted jeg kunne bruke dataen, men du verden hvor fort tiden går på nettet. Nå har jeg brukt snart 9 euro for 45 min. Ja ja, det blir bare litt mindre i kontaineren fra India, ha ha!!
Snakkes om noen timer igjen når jeg har ankommet mitt elskede India. Ha en god dag alle sammen


2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var flaks at du kom med det riktige flyet. Ellers er det jo godt å holde formen intakt ved å springe til flyet.
Somsakt sitter vi her på Bringsjord og følger med deg, men du har ikke rå til å snakke med oss så titt, så vi må nok smøre oss med tålmodighet til du er framme i India.
Skal hilse fra Helga også som står her og leser hva jeg skriver.

Unknown sa...

Hei igjen. Godt at du kom vel fram, og alt er bra. Nå må du få slappe av og sove godt etter den lange turen. Vi har det fint og det har gått greitt med å få barna avsted om morenen. Jeg skulle sende en pakke til Søgne men har ikke fått noen mail med adressen hennes. min mailadr. er h-utlan@online.no. så må du ha det kjempefint. Klem mamma