Kjære kunde!

Vi jobber nå med å få igang en nettbutikk. I mellomtiden kan du jo ta en titt på noen av varene våre. Se også matbloggen http://www.indiskmatkurs.blogspot.com/ Vi sees!
Hilsen Bente

søndag 26. september 2010

Kirketid

Så var det søndag og tid til å dra til kirken . Jeg ble invitert til å tale i en hindispråklig menighet som ikke var så langt fra hvor jeg bor. det kunne jeg jo ikke si nei til......Så det var en kjempeherlig menighet, og møtet varte bare litt over TRE timer!!! Men det var ikke fordi jeg hadde for lang preken altså....
Noen av forsangerene. Har tatt litt video på min iphone, men glemte ledningene til å overføre det til dataen hjemme i Norge, så du får nøye deg med noen bilder fra møtet. Det var virkelig herlig lovsang
Inderne vet å bruke tiden til å slappe av ved enhver mulighet
Etter møtet ble jeg med pastoren hjem sammen med to jenter fra Sverige som er her for tre mnd for å spise middag. Herlig mat og herlig felleskap.....men tiden går så fort og jeg må ut å shoppe igjen. Desverre var mange markeder stengt i dag, så det eneste jeg fikk kjøpt var en kartong med røkelse. Deretter kjørte jeg hjem i en autorikshaw. Fikk også tid i kveld til å gå til fotostudiet og bestille bildelammineringer og bestille togbillett til Lucknow for å besøke en venninne som er rektor for en skole med over 2000 elever.
Nå er klokka faktisk over 24:00 og jeg må prøve å forbedre mine sovevaner med 5 timer til i hvert fall 7. Vet faktisk ikke helt om jeg vil gå til smykke markedet eller klesmarkedet. Vi får ta det i morgen. Klem fra meg






1 kommentar:

Anonym sa...

Åh så underbart. Jag önskar verkligen jag kunde vara där jag med. Jag har så många goda minnen från Indien och allt kommer fram när jag ser dina bilder. Dåsa, mmm
Blir hungrig också! : )
Guds välsignelse till dig!
Åsa