Kjære kunde!

Vi jobber nå med å få igang en nettbutikk. I mellomtiden kan du jo ta en titt på noen av varene våre. Se også matbloggen http://www.indiskmatkurs.blogspot.com/ Vi sees!
Hilsen Bente

lørdag 25. september 2010

Dag 2 i Delhi part 1

Dagen startet med at jeg våknet av at det ringte på døren. Jeg bråvåknet og husket av eieren av boktrykkeriet skulle komme å vise meg et eksempel på brosjyren som jeg og noen andre spennende damer skal få trykket opp her i delhi. Opp med meg, vann i hodet, og på med GOD MORGEN smilet!



Her sitter Roy Philip og studerer brosjyren



Etter frokost med ristet, hvitt brød med smeltet ridderost og kokt egg, så var jeg og Abuan klar for første market. Han ville vise meg et bra sted for hånlagde papir. Det viste seg å være samme sted som jeg handlet i for 2 år siden. artig!


Dette er et av mine favoritt handlesteder i Delhi. Noen som har lyst til å være med på tur til India sammen med meg? Så flott

Ja da, ja da, ja da!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Upps, dette bildet ble visst litt lite


Til slutt, litt eksempler på gavepapir. Er de f


























































































1 kommentar:

sigbjut sa...

Du skulle ha hatt med deg en egen fotograf som kunne ha fotografert deg og det du ser på hele tiden, hadde blitt mindre stress.

Men du greier jo begge delene utrolig godt

Mange flotte bilder, spesielt bildene med ledningene

Vi skal til Mamma i dag og spise middag kl. 14.00

Vi har begynt å fikse badet til Anne. Hele huset blir fuldt av støv etter at vi meislet ut gulvet i badet.

Så hun er hjemme å støvsuger, kommer og dusjer senere.

Når skal du på fotobutikken?

Ha det bra så lenge i ditt 2. hjemland.